Apelsinbitar

Har precis kommit hem från en mysig fika med Elise. Vi hamnade på Chokladkoppen i Gamla stan där vi förutom tryckte i oss kanelbullar stora som tefat och drack te, också ägnade oss åt att dela apelsinskal. Väldigt effektivt måste jag säga. Men såklart vi hann prata en massa också. Vi diskuterade bland annat The Game, ni vet det där uppståendeväckande raggningsknepet? Då man basically förolämpar den man raggar på. Om det funkar, ja, det är frågan.

Apropå det, man borde ärligt talat testa det sättet för att se om det verkligen är bra, om det funkar för oss tjejer också. Dock tror jag inte att det skulle vara så lyckat om båda körde samma knep :P. Skulle ju verkligen inte leda till någonting alls.

För övrigt är min huvudvärk fortfarande kvar, den ger inte med sig och jag orkar inte gå ca tio meter till skåpet och hämta en ipren. Jobbigt ju! Sen var det ju uschligt kallt idag också. Vidrigt kallt.

Kommentarer
Postat av: karin

haha stackare, men sånt är livet för en partymyra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback