Det är visst vår. Den gömmer sig bara.

"Du sa ju att det var vår. De lyssnar inte på dig" - Sofie om att metereologen på tvn informerade om att det idag skulle vara regn plus att det skulle bli kallare. Nej, de verkar inte göra det. Var är våren? Den var ju här i lördags. Aja, jag är nöjd så länge det inte snöar. Då är allt toppen. För snö är inte okej. Jag har ju börjat använda min vår/sommarjacka nu ju. Och jag frös inte.

Så metereologen har nog fel. Våren är visst här, den gömmer sig bara. Plus att de lägre temperaturerna är nog bara en svacka. Snart kommer det bli varmt. Ni kommer få se att vi snart kan ligga i Rålis med en bikini och njuta av solen. Jag lovar!

Förutom att vädret inte är på topp så är jag glad. Jag ringde tillbaka till Café Muren igår och guess what - jag ska dit på måndag! Nu vet jag inte om jag ska på intervju eller provjobba, men det blir nog bra vilket som. Det betyder att jag kommer att dissa Café Gråmunken, det kommer ju inte gå bra om jag är rädd för ägaren...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback