Fredag!

Min bloggstatistik har gått ner, inte bra... Kan ju bero på att jag inte har varit så bra på att blogga på sistone, har varit så upptagen. Jag kommer inte ha mindre att göra bara för att det är fredag och att det nu är helg. Nope. Har en artikel, en english essay och en history essay att göra. Plus att jag kanske ska jobba imorgon och på söndag, om de nu ringer mig. Det kanske ligger en servitrisframtid framför mig, vi får se.

Igår var det ju Ung Medias utbildningsdag, där jag hjälpte till lite grann. Fast det blev så att jag inte gjorde så mycket. Efter det så åt styrelsen, valberedarna och de som är anställda middag tillsammans. Mycket trevligt. Betald var den också. Efter det gick jag och några andra sköna människor ut, det var najs. Men nu känner jag mig rätt seg, kom hem vid 1 ungefär och så gick jag upp 6. Yay!

Nej, nu måste jag iväg på möte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback