Glassprovning och Håkan imorgon!

Fredag kväll och här sitter jag med en kopp rooiboiste och jag har dötrist. Tanken var ju att jag skulle råplugga psykologi hela kvällen, men om jag ska vara ärlig orkar jag inte plugga mer. Satt ju på Stadsbiblioteket i fyra timmar och pluggade allt. Det borde väl ändå räcka?

Apropå psykologi så fick jag tillbaka mitt prov idag. Det gick inte lika bra som jag trodde att det skulle gå. Nå väl, gjort är gjort, det enda jag kan göra nu är att blicka framåt - till nästa prov. Som är på tisdag och på det måste jag få MVG på. Jahapp. Därför ska jag upp halv åtta imorrn och plugga mer. Gud vad jag känner mig som en nörd som tänker göra så, men jag kan ju inte göra det på eftermiddagen för då ska jag, Anlu, Jining och Rebecka testa massa glassbarer. För KZINES räkning vilket är wunderbart ju! Och sen på kvällen ska jag ju gå på Håkan med Ulli :). Åh det ska bli så himla jäkla underbart. Kan inte beskriva det på något annat sätt.

Jag vill ut. Inte sitta här och inte göra någonting alls. Någon som vill bjuda mig på en drink? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback