Hurtbulle/energiknippe

Ni anar inte hur mycket energi jag har inom mig just nu och jag känner mig så glad, trots att jag borde vara stressad över hur nästa vecka kommer att bli. På måndag har jag det nationella delprovet A, jag ska alltså hålla ett tal (har fortfarande inte bestämt något ämne), på tisdag har jag psykologiprov på saker som jag inte alls känner mig hundra på och på onsdag har jag B-delen i nationella provet. Samma dag ska jag på studentskiva och på natten ska jag bege mig till Skavsta, där klassen kommer mötas och åka till Strasbourg. Jag känner mig inte alls stressad, konstigt nog känns det som att allt kommer att ordna sig.

Svaret som tar bort stressen för just idag är att jag har för första gången på nästan fem veckor, gått och tränat! Hade inte så mycket tid på mig, så jag sprang i 25 minuter och gjorde sit ups men det var så skönt! Ni anar inte. Det blir alltid så när jag tränar, att jag inser hur mycket jag älskar det men att jag aldrig tänker träning på det sättet när jag inte är gymmet. Då känns det som ett måste. Det ska inte behöva vara så, för då är det ingen idé att träna - för man kommer ju inte göra ett bra resultat. Jag känner mig så glad över att jag Äntligen är frisk och kan träna igen!


Kommentarer
Postat av: karin

Ulli ska köpa den juuu!! :'(

Postat av: karin

just nu satt jag och övervägde om jag skulle gå ut och springa. Du har övertygat mig :)

2008-04-14 @ 19:36:32
URL: http://tantkanin.blogg.se
Postat av: karin

jaaa sprang låångt och orkade :D sen gick jag med oliver och lyssnade på fågelkvitter, uunderbart :D

2008-04-14 @ 20:59:23
URL: http://tantkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback