Jävla hosta och bloggtorka

Anledningen till att jag inte har bloggat på de senaste dagarna är för att jag har varit begraven i en massa plugg. Jag kan inte komma ihåg senast jag hade så mycket att göra. På min to-do-list syns det att jag måste plugga till svenskaprovet om 1800-talets litteratur, skriva en historiauppsats om okänt ämne, en commentary till engelskan och två artiklar för KZINE. Och sen har jag en italienskaläxa. Känner mig smått stressad. Och jag borde verkligen inte blogga alls för tillfället, eftersom jag har litterär gestaltning, tanken var att jag skulle skriva en novell. Dessutom måste jag gå snart.

Ska nämligen till vårdcentralen och kolla vad som är fel på mig. Det där lät brutalt, "vad som är fel på mig", men så är det. Min hosta vill inte ge med sig och jag går runt ansträngd hela tiden. Bara jag inte har någon "farlig" sjukdom så som TBC eller lunginflammation är jag nöjd, och att jag slipper äta penecellin. Nu har jag 21 minuter på att skriva något, kanske bäst att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback