Min mage tycker Inte om grädde

Ouch. Min mage gör ont och jag mår illa. Jag tror minsann att min mage har blivit lite känslig, jag som är känd för att vara värsta gottegrisen. Under påskhelgen kunde jag äta nästan tre påskägg utan att må illa eller få ont i magen. Och nu mår jag skit efter att jag smakade lite när jag bakade chokladmoussetårtan. Ni som brukar uppskatta den och ni som kommer få möjlighet att äta den - jag tror faktiskt att ni kommer tycka att den här är ännu godare!

Apropå bakning och sådant, så kan jag med stolthet säga att jag faktiskt är bra i köket. Jag tycker det är roligt. Kanske kan man falla tillbaka på matlagning/bakning och försörja sig på det om jag misslyckas som journalist. Kära gamla jantelagen skulle säkert få slaganfall, men jag tror att jag kan lyckas som det. Journalist alltså. Folk ska vara rädda för att bli intervjuade av mig. Lite som Janne Josefsson. Åh, vad jag vill träffa honom. Han kanske är min idol ändå.

Min mage skriker att den vill sova. Typ. Fan, det där lät lite väl flummigt, men jag är väldigt trött. Ska bli så skönt att få sova ut - och inte kommer det vara något mer Café Gråmunken heller. Wunderbart!
Jaja, sov gott och dröm sött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback