No social life from now on

Mitt sociala liv är från och med idag slut fram till nästa onsdag. Jag kommer vara så upptagen. Detta har jag att göra:

Onsdag 16/4: Lämna in socialläxa - resolution
Torsdag 17/4: (Lämna in historyessay about Russian revolution)
Lördag 19/4: Håkan Hellström live på Arenan (visserligen kul, men det tar upp tid! :P)!
Måndag 21/4: Nationellt delprov A i svenska - tal
Tisdag 22/4: Psykologiprov
Onsdag 23/4: Nationellet delprov B i svenska - skrivning HELA dagen
                         Studentskiva (klänning fixad :D)
Torsdag 24/4: På natten åker klassen till Skavsta för att flyga till Strasbourg, kommer hem måndag 28/4.
Söndag 27/4: Deadline för TRE artiklar till KZINE
Tisdag 29/4: Prov i engelska - att skriva en commentary

Dagarna framöver kommer att bestå av att förbereda talet, plugga till provet och läsa igenom texterna inför nationella provet. Dessutom ska jag hinna träna också. Men jag ska inte gå så långt att jag sitter med grejer på fredagkvällen. Tror ni att jag är stressad? Nej då. Jag ska klara det här!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bild på klänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback