Nu: Stockholm Inatt: På väg mot Strasbourg

Jag kan knappt tro på att det verkligen är så varmt ute som det har varit idag. Jag var tvungen att ta av mig min jacka, och jag frös inte ett dugg. Man blir ju så glad av det är så varmt, måste ju ha att göra något att göra med solens D-vitaminer eller något.

Kanske har det att göra med den lättnaden som jag kände när jag lämnade in mitt nationella prov. Temat var sago och sanning, vilket kan verka lite klurigt men som tur var fanns det en rubrik som var perfekt för mig. Handlade om journalister och hur långt man får gå med pressfriheten. Det gick rätt bra, men jag vågar inte hoppas på något.

Efter provet satt jag ett tag med Philip på Zundays och sedan fick jag juts på moppe (första gången som jag åkte moppe haha) av honom till City-Terminalen. Kändes nästan som sommar när vinden fläktade mot oss. Underbart. Sedan köpte jag flygbussbiljett och växlade pengar och efter det köpte jag en del annat till ikväll.

Helt galet är det egentligen att jag först ska på studentskiva och sedan på natten åka till Strasbourg, känns inte så verkligt egentligen. 20:30 ska jag möta Elise och 03:45 ska jag vara på City-Terminalen! Men nu är väskan nästan helt färdigpackad så nu får jag börja göra mig ordning för kvällen!

image12
Jag och min gröna älskling åker ut på nya äventyr. Haha

Kommentarer
Postat av: karin

have fun darling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback