Sol tack

image52

Lördag förmiddag och ingen sol till synes. Det tycker jag är väldigt tråkigt, för jag vill ha riktig vår med soool.
Och så vill jag se ut som jag gjorde när jag var på Sicilien. Brun, vältränad... Måste verkligen bli frisk så att jag kan komma iväg till gymmet, nu kan jag dessutom träna på alla World Class i Stockholm! Tidsbegränsningar har jag visserligen, men det är bara på måndag - onsdag så det blir nog bra. Men tillbaka till Taormina och Sicilien, jag vill så tillbaka! Underbart var det... Hm, man kanske kan försöka dra dit i Augusti? Linn och jag pratade ju om det i sommar. Jaja, vi får se vad som händer!



Nu blir det inga fler Sicilienbilder, i alla fall inte just nu för jag blir för suktad ^^. Tror ni att halsonten är borta imorrn så att jag kan träna? För jag vill boxas.... eller spinna kanske...

Ajuste, ska passa på att säga grattis till mamma som fyller 49 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback