Vår, vår, vår!

Den här dagen har varit så bra! Man blir så himla positiv av att det är vår, så skönt när solen äntligen bestämmer sig för att titta fram. Talet gick faktiskt rätt bra, kändes bra i alla fall och jag tror att jag kanske har övervunnit min rädsla för att stå framför klassen och prata. Vilken adrenalinkick det gav att känna att man kunde göra det.

Snart ska jag fylla på mitt lager av endorphiner och få ännu mer adrenalinkickar, ska nämligen springa efter maten. Vet inte riktigt vad som har hänt med mig, först var jag sjuk i cirka fem veckor och var som en soffpotatis och nu när jag är frisk kan jag inte få nog av att röra mig. Det är som att jag redan har blivit beroende. Fast det är nog bättre att vara beroende av att träna än någon drog. Fan va skönt det ska bli att springa i vårkvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback