Världen är för liten.

Nu sitter jag hemma hos Mika. Helt färdig är jag. Vi hade ju födelsedagsmiddag för mamma här, som var väldigt mysig. Plus att jag fick träffa Mika också. Lite synd, vi träffas inte så ofta längre fast inte lika sällan förut. Nu blir det i alla fall en gång i veckan :). Det behövs, vi har ändå kännt varandra i nästan tolv år. Det ska man nog ta vara på.

Vad har jag på mig då? Hälften av min outfit är lånad - strumbyxorna är Sofies och den blåa bodyn är Ullis. Sedan har jag en svart kjol med hög midja till. Lite av pennstuk. Kanske slänger upp en bild här om jag har lust. We'll see, we'll see...
  Det har vart en rätt bra dag idag, mötte upp Ulli och Mikaela som fikade med två tjejer från deras Gröna Lund-utbildning, Karin och Ninni hette dem. Trevliga tjejer, men jag skräms över hur liten världen är! Karin går i samma teatergrupp som Micis, Nikos i min litterär gestaltning och en i min skolan och Ninni går i Ullis gamla skola... Tänka sig.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha skojja inte, man hör fan ingenting ;O

Postat av: Louice

Ja eller hur!

2008-04-13 @ 13:06:48
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback