Kan någon komma och pyssla om mig?

Det blev ingen promenad och det blir ingen fika heller. Feber håller nämligen i sig, verkar ju ha fått en släg av influensan. Igen. Det är inte kul att vara sjuk för tredje gången inom loppet av cirka två månader. Måste ha varit någon från i söndags som har smittat mig,tror jag vet vem eftersom den personen alltid är sjuk. Basically...
 
Istället bloggar jag live från min säng där jag sitter under mitt ljuvliga tjocka duntäcke. Ska snart kolla på One Tree Hill och äta godis när mamma kommer hem med det. Jag tycker faktiskt att man får var hur onyttig som helst när man är sjuk, jag orkar i alla fall inte gå runt och vara nyttig. Nu ska jag gå och kolla på OTH, men under tiden jag gör det, kan inte någon komma och pyssla om mig, please? (a)

Kommentarer
Postat av: lisa K

klicka in på min blogg, säljer
kläder för jätte låga priser.. vill du
ha en något nytt för 15 - 30 kr ?? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback