Lov är ju till för att man ska få ha sovmorgnar

Är det inte irriterande när man vaknar 07:40 på ett lov, helt ofrivilligt? Jag hade tänkt att jag skulle få sova ut idag, men så blev det icke... Inte kunde man somna om heller, försökte i säkert över en timme men utan något "resultat". Dessutom håller baksmällan från igår fortfarande i sig. Tack så mycket! Blä.

Jag har inga planer för idag, förutom att jag ska ta en sväng till gymmet. Känner för att röra mig. Något som jag verkligen ogillar är att ha en oplanerad dag, oftast i alla fall. Men så är jag till person, måste ha mål för att komma någonstans. Får väl vänja mig vid att det är lov, det är ju till för att man ska slappna av och inte göra så mycket. Hade hoppats på att åka någonstans, men jag tror inte att det blir så. Får helt enkelt vänta till påsklovet.

Mikaela däremot, hon sitter säkert antingen på flygplanet på väg till Egypten eller på flygplatsen. Gah jag är så avundsjuk! Jag vill också åka till något varmt ställe. Två veckor ska hon vara där, tänk vad brun hon kommer vara när hon kommer hem! Själv är man ju nästan likblek, som resten av alla svenskar. Äh, ge mig sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vaknade också tidigt fast jag har lov..
Ha en fin dag :)

Postat av: Louice

Gjorde du? Visst är det irriterande!?
Tack detsamma!

2008-02-26 @ 09:20:20
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback