Sjukling... ...Igen!

Något som jag verkligen älskar är att boxas, det är då jag får ut alla mina aggretioner och irritationer, det är som terapi för mig. Det är höjdpunkten för mig varje onsdag och ibland på måndagar. Och nu kan jag inte gå och boxas, eftersom jag vaknade idag med halsont. Inte så kul. Efter frukosten fick jag dessutom migrän. Jippi yay! Underbart, eller hur?

Men jag är rätt glad ändå, allt känns så positivt. Kanske för att jag ska träffa C någon dag i veckan. Ska bli kul :). Får se vad vi gör, vore roligt att göra något, inte bara fika eller något. Nej, nu ska jag försöka ta mig ut och handla mjölk, juice och hallon.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin

stackaars! va du är bra på o blogga! :P

Postat av: Mika

Krya på dig hörru!

2008-02-27 @ 22:07:14
URL: http://mikado.blogg.se
Postat av: Louice

Karin: Ja, jag känner mig inte på topp nu :(. Åh tack!
:D
Mika: Tack söto!

2008-02-27 @ 23:02:01
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback