Tillbaka till bloggvärlden

Efter att ha läst andras bloggar blev jag återigen sugen på att själv blogga. Jag vill också med hjälp av bloggen uttrycka mina åsikter, skriva av mig och så. Helt enkelt, jag har saknat att blogga. För det har jag gjort förut. På den här bloggen faktiskt, men det var mer än två år sedan. Som ni kanske ser så är det är det enda inlägget, för jag tog bort de andra.

De gamla inläggen tillhör mitt förflutna, och det är inget väsentligt som skulle intressera eventuella läsare. Jag vill börja om på nytt, få en ny start och bara blogga för att blogga. De som har känt mig länge kan nog hålla med mig om att jag är nu en annan person än vad jag var för två år sedan. Sedan dess har jag växt som människa och fått otroligt mycket mer upplevelser.

Och vem är "jag" då? Louice heter jag för er som inte känner till mig. Jag är 17 år, fyller 18 i september. Går i tvåan på Kungsholmens Gymnasium här i Stockholm. Läser alla ämnen på engelska :). Jag har sedan femman eller sexan velat bli journalist, eftersom jag tycker om att möta nya människor och absolut för att jag tycker om att skriva. Annars tycker jag om att umgås med mina vänner och då och då ta en liten shoppingrunda. Mer om mig får ni kanske veta längre fram!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback