Imorgon är det sommar på riktigt!

Har blivit lite tomt med inlägg på senaste tiden, men vad gör det, har ändå inte 10 000 läsare per dag direkt. Imorgon är det skolavslutning och det är så jävla underbart! Kan knappt fatta att imorgon kommer tvåan vara slut och när vi kommer tillbaka kommer vi vara treor. Det känns lite läskigt. Och 89:orna kommer försvinna. Nästa år är det vi som försvinner för att hitta nya vägar. Sommarlovet påminner mig om att jag verkligen borde börja maila universiteten i England om jag vill hälsa på dem i augusti menar jag. Och nu är det bara 18 dagar kvar till Linn kommer hem. Och imorgon är det ett år sedan jag och Mika åkte på Sofies flak när hon tog studenten och nästan två år sedan vi slutade nian. Helt sjukt vad tiden går fort. Lite finurligt egentligen att vi människor förundras över hur fort tiden går...


2 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback