Livet leker

Livet leker. Minst sagt. De senaste dagarna har varit så underbara (kan ha varit en anledning till att jag inte har haft tid att blogga), och de närmaste dagarna kommer säkert bli minst lika bra. På fredag är det Håkan på grönan som gäller och på torsdag ska jag träffa S. Och ni kanske vet vad jag kommer ägna mig åt söndag morgon? Nämligen att ta ett flyg till Florens, Italien! Dock ska jag inte se någonting av Florens, men ska upp till Assisi och där är det säkert också väldigt fint. Känner att den här sommaren kanske kan bli den bästa hitills. Antagligen kommer mycket att hända and I just love it!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Louie :) har bytt min blogg till olilajnens.blogspot.com så du inte undrar vart jag har tagit vägen :P See ya soon! Puss

2008-06-13 @ 13:20:02
URL: http://olilajnens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback