Bilder från Götet :)



Bild 1: Ung Medias specialitet, panerad ost
Bild 2: Jens från Norrland och Sara från Stockholm :)
Bild 3: Skåningen Danielle :D
Bild 4: Johan från Halmstad och Fredrik från Stockholm :)
Bild 5: Elise från Stockholm :)
Bild 6: Elise med en Cosmopolitan
Bild 7: Jag med en Cosmo
Bild 8: Jag och Danielle :)
Bild 9: Jag, Danielle, Sara och Fredrik
Bild 10: Sköna göteborgare
Bild 11: Jens, mina redaktionsvänner Philip och Erik från KZINE och halva Daniel, som en gång var fotograf i KZINE.
Bild 12: Hann se lite av Götet också.
Bild 13: Brunnsparken
Bild 14: Göta Älv kanske?
Bild 15: Åkte åt fel håll... Så jag hamnade i Frihamnen..
Bild 16: Åkte tillbaka till Ung Medias lokal, där Fredrik var kvar. Han var rädd för sin baguette.
Bild 17: Johan och Elise :)
Bild 18: (Styrelsens ordförande) Robin tycker visst om att posa. ^^
Bild 19: Sköna Halmstadsbor :)

Kommentarer
Postat av: Karin

guud va kul det verkar ha varit :D

Postat av: Louice

Jaa! Det var verkligen skitkul! Jag vill tillbaka!

2008-03-17 @ 16:06:38
URL: http://tj.blogg.se
Postat av: Ölli

Jag är så avundsjuk! Vill också glassa runt med en cosmopolitan bland en massa snygga killar :(

2008-03-17 @ 23:16:23
Postat av: Louice

Det kommer, det kommer älsk! Vi ska också göra det tillsammans ;)

2008-03-18 @ 14:28:22
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback