Förkyld men glad ändå!

Förutom att jag har blivit förkyld (Igen) har det varit en bra dag idag. Jag och Mikaela skippade pannkakorna (fast jag tycker det är barnsligt gott) och gick hem till henne istället för att äta lunch. Den var nog betydligt nyttigare, men jag håller fast vid att pannkakor är faktiskt gott det med. Men jaha, så är man lite halvsjuk igen, inte kul på något sätt. Men så är det, och mitt immunförsvar verkar ha tagit semester sedan nyår.

Men jag känner mig så glad! Jag är singel och jag älskar det! Jag har insett att det bara finns fördelar med att vara det, helt underbart ju. Blev så glad när Mikaela sa att jag såg lycklig ut, för det är jag verkligen. Däremot är jag inte så nöjd med att det regnar. Yuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback