Hälsningar från Götet

Har ni någonsin haft åsikter om en person som du aldrig en skulle kunna tänka på att de kunde ändras? Jag har haft det om Isabella Löwengrip, eller Blondinbella som hon är känd som. Överraskande har jag faktiskt ändrat åsikt om henne, och jag blev så förvånad över det.

Hon föreläste ju igår på Ung Medias årsstämma, som nu är över, och för det första blev jag förvånad över att hon faktiskt verkade vara trevlig. Och ja, hon är hör och häpna smart. Hon berättade om att hon skriver sina artiklar i ett speciellt mönster för att behålla läsarna. Mja, lite hjärna har hon nog. Ska skriva en artikel om henne som inte bara ska publiceras på KZINE.se, utan också på Ung Medias Mediablogg och i Jens L'Estrades skoltidning. 

För övrigt har helgen i Göteborg varit väldigt rolig och jag tycker att den är minst sagt lyckad! Jag har träffat nytt roligt folk och vi har testat Sveriges baksidas uteliv. Det var nice! Kanske lägger upp lite bilder senare. Men nu är Presskonferensen 2008 slut, och vi åker hem med tåget som går 17.37.

Något som jag också gjorde var att kandidera som ledamot för Ung Medias Styrelse, men tyvärr blev jag inte vald då jag verkligen ville vara med. Men det är inget att göra åt, och istället så blev jag valberedare men det är säkert också roligt. Vi får väl se!

Nu ska jag gå och vara trevlig stockholmare. Bloggar säkert från tåget,  ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback