Hemma!

Tågresan gick bra, men det krängde rätt mycket och vi var utan internet - men vi klarade oss ändå! Jag är så nöjd över den här helgen, kändes verkligen som att jag passade in. Där ska jag vara liksom. Och nu har jag insett att det är bra att vara valberedare, hey! det kommer ju va jag och de andra valberedarna som föreslår nästa år vilka som ska sitta i styrelsen! Ska bli najs. Men juste, fick rätt många kommentarer om min resväska, som var den största (och färggladaste) av allas.
En tjej från Halmstad undrade om jag hade med mig hela mitt hem och Robin som är ordförande frågade sig vem av oss som hade haft svårast för att packa lätt. Det var nog jag. Jaja. Roligt :)
Nu är det Wallander igen :).



Min stora men fina resväska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback