I chock

Varför blir man alltid förvånad när man får höra något nytt om en vän? Det är som att gränerna tänjs hela tiden, och om det är bra eller dåligt kan man ju inte svara på. Men överraskad, det blir man garanterat!
Jag reagerade så när jag fick reda på vad min vän X gjorde med Y, chockad blev jag minst sagt. Nu svarar inte X när jag ringer, för jag vill ju höra om det verkligen stämmer eller om det var ett rykte. Antagligen ligger hon och sover, det skulle jag också göra om jag hade sovit borta och kanske inte hade sovit så mycket... X, du anar inte vilken chock jag fick när jag fick reda på det! Du ringer mig bums! ;P
 
Apropå rykten, jag tycker verkligen inte om det och absolut inte om det sprids och inte är sant. Det finns inget gott i det och det gynnar ingen, förutom den som sprider det kanske. Men för vilken anledning väljer personen att göra det? Kan det vara så att man till person är väldigt osäker och är desperat efter uppmärksamhet? Väldigt olämpligt är det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: karin

vadå chockad? :S chilla hallå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback