Kanske nördig eller helt enkelt väldigt seg.

Jag känner mig lite nördig som valde att stanna kvar efter skolan för att skriva historiatexten, men är man tvungen så är man. Fast jag hade ingen italienska, så annars skulle jag nog inte ha stannat kvar. Texten skulle för sig ha varit inne i fredags, så att jag stannar kvar kanske inte är så nördigt. Ska snart börja skriva den, jag looovar.

Mikaela är tillbaka i Sverige nu och det är nice! Den där jäveln har gått och blivit jävligt brun. Fast jag har för sig blivit jävligt blond - så det jämnar väl ut sig. Självklart hade vi massor att prata om och innan vi skiljdes åt insisterade hon på att ta ett par foton på mig. Så det blev en del på mig och några med mig och Micke. Men de blev fina :). Men kallt var det och nu ska jag göra det jag är för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback