Lycka

Idag var sista lovdagen för mig, men jag spenderade ändå lite av dagen i en skola. Fast inte min, utan Karins och C's skola. Den var stor och så kände jag mig som en inkräktare. Visst är det så när man besöker en annans skola, man känner sig liksom uttittad. Men i alla fall, på min begäran så köpte vi godis, det är ju ett måste när man ska kolla på film. Det var mysigt.

Och nu sitter jag här istället för att plugga psykologi vilket jag verkligen borde göra... Får bli lite senare, kanske när jag har kommit till pappa. Juste måsta packa mina grejer också. Har åkt fram och tillbaka varannan vecka mellan mina föräldrar i nästan åtta år nu, men ändå är det fortarande lika jobbigt och packa sakerna. Bör nog göra det snart så jag kommer iväg. Sammanfattat: jag är sjukt glad och har ett ton med plugg som väntar.



Idag hade jag på mig blusen som jag lånade från Ulli. Tycker om den! Vi har kommit överens om att börja byta kläder av varandra, mycket smart tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag vill också till Nacka. Det verkar... roligt där. Jag har skolkat varje gång vi skulle ha varit på föreläsning där, men nån gång då jävlar.

Postat av: Mika

Jag vill också till Nacka. Det verkar... roligt där. Jag har skolkat varje gång vi skulle ha varit på föreläsning där, men nån gång då jävlar.

2008-03-03 @ 18:34:25
URL: http://mikado.blogg.se
Postat av: Louice

Haha ja det kanske det är :P. Det jag vet är i alla fall att det är stooort. Typ hur många hus som helst.. :s

2008-03-03 @ 18:55:45
URL: http://tj.blogg.se
Postat av: Karin

det är klart man ska byta kläder av varandra, då får man ju större garderob! Och jaa Mika, kom till Nacka :)

2008-03-05 @ 10:18:17
URL: http://tantkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback