Mitt uppe i packningen

Om någon skulle se min väska med min packning skulle den personen inte förstå att jag endast ska vara borta två nätter. Och jag är inte klar än, jag ska lägga ner skor och necessär också. Men så blir det alltid när jag åker någonstans, hatar verkligen känslan av att man kan ha glömt något. Jag brukar också glömma minst en sak. Senast jag åkte hade jag glömt tandkräm och sedan var det något mer som jag inte kommer hem.

Men imorgon åker jag alltså, 10:25 lyfter planet. Det ska bli najs! För övrigt ser min säng väldig inbjudande då jag är väldigt trött, var i skolan från 09:50 till nästan 21.00 eftersom vi hade Parents' Night. Vilket betyder att vi visade vår pjäs BonAqua för nära och kära, så nu är allt över. Den hör nu till historien. Ulli och Karin kom och kollade och de älskade pjäsen - tur det!

Nu ska jag fortsätta packa och nu ska jag säga rätt så att inte Mika anmärker:
Det ska la bli gött och ni får ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback