One Tree Hill och hostar som en skorssten...

Jag är så laglig nu, säger vi. Laddar ner ännu ett avsnitt av One Tree Hill. Jag älskar den serien! Egentligen hade jag redan laddat ner det avsnittet som jag gör nu, men det försvann på något konstigt sätt. Så nu sitter jag här och väntar på att det ska laddas klart. 24 minuter måste jag vänta. 24 MINUTER! Aslänge ju... För man vill ju veta fortsättningen...

Btw, att gå ute igår med för kalla kläder (hade min skinnjacka utan långärmat under - smart där...) med Ingrid var kanske inte en bra idé. Hostar konstant nu nämligen. Gaaah!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar Gossip Girl! ;P

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: Louice

Ja Gossip Girl är också bra :)

2008-03-24 @ 23:02:17
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback