Orkar inte

Klockan är 16.00 och jag slutar om en halvtimme. Har litterär gestaltning och borde skriva en text om en målning av Edvard Munch istället, men jag orkar bara inte. Jag är trött och av någon anledning mår jag illa. Vill bara hem och inte göra någonting, men det kommer jag inte få göra eftersom jag måste plugga psykologi. Provet är imorgon och jag har absolut ingen som helst aning om hur det kommer gå för mig. Jag avskyr prov.

Istället för att göra det jag ska göra så drömmer jag mig bort till sommaren. Jag längtar så mycket, men fortfarande är inget inplanerat. Eller jag vet vad jag vill göra och jag kommer antagligen göra det också, men jag vet inte när jag ska göra allt. Det enda som är helt klart är resan till Assisi i Italien. Jag åker 15 juni och kommer hem 21 juni (samma dag som Linn kommer hem från USA :D). I tisdags fick dessutom jag och Stina reda på att vi kommer få två utekvällar där nere. Nice!

Men så här ser min sommar ut hittills:

5 juni: Skolavslutning
6 - 14 juni: Antagligen jobba.
15 - 21 juni: Assisi, Italien!
22 - 28 juni: Några dagar måste jag vara i kyrkan, men jag och Linn ska helt klart dricka vin på min balkong och bara ta igen all tid. 10 månader är långt :(.
3 - 6 juli: Jag vill åka till Roskilde! Några som är på?
Ingen aning om när:
* Typ roadtrip eller nåt i England för att kolla på universitet. Och hälsa på Lyndsey såklart.
* Jobba
* Sista minuten någonstans med Linn (vi ska packa våra resväskor och bara åka till Arlanda och se var vi hamnar)/Sicilien med Linn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback