Snörvliga Louice

Nu har jag sjukanmält mig, orkar verkligen inte gå på några lektioner idag. Men sen så har jag ett litet dilemma, nämligen att jag kanske måste ta mig till skolan ändå. Har ju en intervju att göra med rektorn om att OP (omvårdnadsprogrammet) ska få stanna kvar. För idag är ju sista dagen innan lovet, så om jag inte gör den idag blir det efter lovet. Funderar på att ringa henne istället, det kanske jag kan göra. Men jag skulle behöva lämna in min lapp om var jag var i fredags, jag tycker inte om att ha ogiltig frånvaro...

Fast det verkar som deadlinen ändå är framflyttad till efter lovet, så då kanske jag slipper ändå. :) Vore rätt skönt faktiskt. Nu vill jag faktiskt ha Ben & Jerrys, som är ett måste när man är sjuk. Någon som vill ge mig det? (a)

image33

Kommentarer
Postat av: sara

cookie dough is my favie ;)
nu blev jag supersugen!

Postat av: Louice

Haha ja den är en av mina favvisar också :P. sååå god!

2008-03-19 @ 12:38:56
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback