Söndagsångest?

Min syster läser tydligen min blogg. Där ser man. I alla fall, söndag idag och då är veckan därmed slut. Och det kändes inte så våraktigt idag heller, bara kallt, äckligt och grått. Förlåt, glömde säga att det var regnigt också. Det är väl ungefär nu som "söndagsångesten" börjar infinna sig för imorgon är det ju måndag och jag har inte pluggat ett skit i helgen. Jag som skulle göra det. Men jag har ju egentligen inte varit på topphumör, förutom igår när jag var med Karin hela kvällen. Då blev jag glad :). Vänner är underbara.

Något som också är underbart är Håkan Hellström, han och jag skulle nog passa bra ihop. Han verkar faktiskt helt underbar. Medan jag väntade på Karin på Slussen igår satt jag och läste en artikel med honom (som jag sedan glömde :/). Ska försöka få en intervju med honom för KZINE, det vore härligt.


27190-5

Min framtida man? Haha. Jag ska i alla fall köpa hans nya skiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback