Två dagar kvar

Boxningen gick så bra! Tycker verkligen om det, det är nog min favorit när det gäller träning. Känner mig så glad nu, älskar kickarna som man får när man tränar. Sedan så har jag ju en del förväntningar inför Göteborg, det ska bli kul! Bara två dagar kvar.. Om ens det.. Ska också passa på att träffa Alex som jag lärde känna under Westlifetiden. Vi var galna men vi hade så kul! Vi har inte träffats på nästan två år så det ska bli roligt. Eller som göteborgarna säger: "Det ska bli la gött!"

Och sedan är jag så glad över att vara singel.
Som Karin sa: "Man är inte ensam, man är ledig". Det stämmer så bra! Jag känner mig inte ett dugg ensam, jag har ju helt underbara vänner <3. Tvåsamhet är inte mitt mål just nu, men om det händer så händer det.
Btw, jag är klar med min historiatext också, yay! Men nu ska jag kolla på Grey's Anatomy, tror det har börjat nu.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: karin

stulit citatet från blondinbella. för en gångs skull sa hon nåt vettigt!

Postat av: Mika

Det ska la bli gött heter det faktiskt, grammatikfel där hörru ;)

2008-03-13 @ 16:24:21
URL: http://mikado.blogg.se
Postat av: Louice

Karin: Nämen Karin, det trodde jag inte om dig! :P Fast du har rätt, där sa hon något vettigt.
Mika: Jaja :P bara för att du är där nere hela tiden :P

2008-03-13 @ 22:06:45
URL: http://tj.blogg.se
Postat av: Mika

Dessutom skulle dom nog säga De ska la bli käckt ;) eller nåt sånt
;D

2008-03-13 @ 23:29:01
URL: http://mikado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback