Vår, tack!

Snön verkar försvinna nu som tur är. Våren är verkligen efterlängtad, man blir ju så mycket gladare då av allt. Tänk er alla färger och solen kommer fram, hur härligt som helst ju! När det är snö blir det för sig lite ljusare än utan, men det är ju grått så ofta plus att det är kallt som fan (ursäkta mig för språket). Jag vill kunna sitta i någon park med en kompis och med en glass i handen, utan att behöva frysa.

Göteborg var verkligen en skillnad mot Stockholm, där var det verkligen mycket varmare. Där kunde man minsann sitta med en pratglad vän och prata om saker som kanske inte är livsviktiga för andra. Fast jag ahr hört att snön kom dit med...

Jag ska köpa ett par löparskor när det är vår och börja springa, för jag och Ulli ska i alla fall vara med i Vårruset. Förhoppningsvis får vi med några till! Man kan ju göra träning till något roligt, det ska inte behöva vara något tvång eller något som man ska släpa iväg sig till. Tänk va härligt att ladda ipoden med massa bra musik som man blir glad av, då blir det så lättare att träna. Åh, vad jag vill ut och träna, men det går ju inte. Jag är fortfarande förkyld och det har blivit värre.. Jag är inte säker, men jag tror inte att godiset botar den. Man kanske ska proppa i sig massa C-vitaminer?

Kommentarer
Postat av: Ulli

Snöstorm på Västkusten enligt min syster som är där nu :'(

Postat av: Louice

Men va tråkigt :(. Det ska ju va vår där :P

2008-03-26 @ 11:54:36
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback