VÅR!

Jag kan knappt tro det. Våren är äntligen här, kunde ju inte ha kommit mer lägligt! Solen skiner in genom mitt fönster och jag är riktigt sugen på att ta min cykel och cykla en mil eller två. Ska bli skönt, jag har ju inte tränat på cirka två veckor eftersom jag blev sjuk igen. Det kommer bli en underbar vårdag fast jag måste plugga historia. Men efter det ska jag nog träffa Filippa och ta en fika. Har inte träffat henne sedan hon åkte till USA så det kommer bli kul att få höra vad hon har haft för sig. Ikväll vet jag dock inte vad jag ska göra, men jag är så partysugen!

Igår var det ju också vår så fick jag lust att ta en sväng till Myrorna vilket resulterade i en svart väska och ett par söta svarta skor med en liten kilklack och en rosett vid tån som jag inte kunde låta bli att köpa. Som tur var var det ju billigt, så min plånbok är inte helt tom. Hade tänkt fota och visa mina fynd, men märkte nyss att jag klumpigt nog hade glömt minneskortet hos mamma. Smart där. Får stanna där på min cykeltur och hämta det.

Men åh. Så skönt med vår. Tänk er, det kommer vara varmare, ingen snö och man måste inte oroa sig för att frysa om man väljer en dag att ha skinnjackan. YAY!

Bäst att jag slutar bloggar så att jag kommer iväg någon gång :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback