3 juni kommer bli stressigt

Gah. Folk drar mig från TRE olika håll och allt gäller den 3e juni. Det första som var planerat var att jag skulle vara på assisigruppens lektion, men det ställde jag in. Så istället planerade jag att jag, Ulli och Karin ska springa vårruset, dock har mitt kassa immunförsvar kommit tillbaka så frågan är om jag kommer vara frisk då. Tredje då. KZINEmiddag. Jag vill gå på det. Så vilka alternativ har jag? Hoppas på att jag fortfarande är förkyld den 3e och skippa vårruset eller komma till middagen i träningskläder och lukta svett? People, help me! Jag tycker verkligen inte om att ha flera grejer inbokade på samma dag och samma tid.


IIIH!! Bara 25 dagar till Min älsklingsLinn kommer hem! <333

Kommentarer
Postat av: mikaela

Fattar fortfarande inte vad du menar med vårruset

Postat av: Ullis

DU FÅR INTE LÄMNA OSS I STICKET DIN JÄVEL!!!! :P I så fall får du faktiskt betala startavgiften (180 kr) ändå! Mamma är nämligen rätt sur över det :S

2008-05-28 @ 23:08:37
Postat av: Louice

Haha förlåt Ulli, men jag tror att det bli så :(. Jag känner mig inte tillräckligt bra för att springa 5 km... och självklart betalar jag startavgiften!

2008-05-29 @ 19:21:08
URL: http://tj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback