Back from the dead

Nja kansked inte riktigt "back from the dead", men märkte igår när jag fikade med Mika att jag har varit lite off härifrån när hon sa att jag "inte har bloggat län". Svaret till det är att jag verkligen inte har orkat, Frankrike tog all min energi. Bokstavligen. Men resan var helt underbar, det var varmt och vi gjorde roliga saker. Kändes skumt sen när vi skulle hem, men gud så skönt det var att sova! När jag kom hem på tisdags natt sov jag från 02.00 till 15.00. Helt sinnesjukt.

Jag upplevde en kulturkrock också. Vi upplevde att i Frankrike kan man inte gå klädd hur man vill, utan att antingen få elaka kommentarer eller efterhängsna killar efter sig. Tack gode gud för killarna i ES2A. <3 Så söta och skuldmedvetna dem var efter det som hände. Men vi hade en del roliga kvällar med bland annat italienare!

Nog om Frankrike. Nu sitter jag och kollar på flygbiljetter till England, nu är det rätt billigt om jag åker till Manchester och flyger hem från London, vilket är rätt pasande då jag måste kolla på universitet i flera delar av England. Dock har jag ett litet problem, ett ytterst litet problem... Jag har ingen att åka med... Vilket kan vara bra. Någon som vill följa med (måste dock tåla med att bo på billiga hostels och äta billig mat)?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Svar: Det gick bara bra; var verkligen superkul :) Jag skulle verkligen vilja åka med, men har varken tid eller pengar
:(:(:( Life's a bitch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback