Bäst i Sverige

Jag är rätt glad en dag som denna. Dock borde jag vara fylld av panik- och ångestkänslor (fast det är jag till hälften redan så det är nog acceptablet det med) eftersom THE BIG ESSAY (historia A) ska vara inlämnad på fredag. Den kommer att bestämma vilket slutbetyg man får. Tror ni att jag har börjat eller? Icke sa Nicke. Det är inte så att jag inte har haft tid, för det har jag haft gott om!

Som idag till exempel, planen var att eftersom jag slutade ca kvart i tolv skulle jag hinna med att äta, springa, plugga och eventuellt lägga upp roliga bilder på facebook. Jag hann med allt förutom att plugga. Gah. Man blir ju så irriterad på sig själv. Nu håller jag i alla fall på med en (av alla historiauppsatser som vi måste skriva innan vi kan skriva den stora) historiauppgift om fascism och nazism. Man ska bara ha fakta och den ska inte vara så detaljerad, så den går nog fort att göra. Får bara sätta igång med det helt enkelt. Jag har faktiskt börjat, har skrivit inledningen, duktigt va!

Innan jag gräver ner mig i fascismens och nazismens härliga (eller inte) värld, ska jag meddela att KZINE vann lilla journalistpriset! YAY! Nu är vi bäst i Sverige! Det ni.

Kommentarer
Postat av: Ullis

VI ÄR ÖVERALLT, MEN DET ÄR INTE NI, FÖR NI ÄR DJURGÅRDSJÄVLAR :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback