Bra vänner är bra

Vissa människor förstår man sig minimalt på och som man inser efter ett tag att det är något som inte står rätt till med dem. Men andra är helt underbara. Som man inte kan få nog av. Som man ska lägga sin energi på och uppskatta. För det är inte kul att inse att man har slösat sin tid på vissa som visar sig vara falskare än någonsin. Jag klarar mig bättre utan sådana.

Aja. Nog om det. Imorrn ska jag intervjua Monde Yeux (bandet nedan) på Urban Outfitters. Mesko ska med och fota.


Kommentarer
Postat av: becka

hoppas intervjun går bra! de låter helt ok, men dragspel är faktiskt detektivbyrån bäst på!

2008-05-25 @ 00:43:20
Postat av: Louice

Det hoppas jag med! Får nog jobba ihop några frågor snart... haha du tycker det? jag har inte ens hört detektivbyrån så jag vet inte :P

Postat av: karin

jag blir smått förälskad i dom :P Hur var dom?

2008-05-28 @ 18:27:44
Postat av: Louice

Åh dem var jättegoa :)och suveräna på scenen!

2008-05-29 @ 19:19:31
URL: http://tj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback