Dags för att införskaffa bikini!

Det kan ju inte vara någon som tycker om att det är så särskilt roligt att testa bikinis precis innan sommaren. Nja, jag ogillar det verkligen, eftersom bilden man ser i spegeln är förhoppningsvis inte rättvis mot en. Eller möjligtvis är den det, då ljuset inte direkt döljer något och man ser precis allt. Sådant som man kanske vill slippa se och som åter igen påminner än om att beach 08 är lite väl nära. Helst vill man ju hellre blicka mot nästa badsäsong, men det kan man ju inte! Jag vägrar lyssna på dem som hävdar att det är för sent att göra något inför sommaren. Träningen är igång, så lite resultat kommer det ju ge.
   Men åter till bikiniprovandet, som ni kanske förstår var jag på bikinijakt idag. Som tur var slapp jag uppleva för långa moment, då jag fick napp på första stället jag var på! En brun bandauöverdel fick följa med från Åhléns och senare när jag var på H&M hittade jag även en fin mönstrad bandau. Som satt bra också. Tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback