Fnipp vill veta.

Det blev ingen promenad. Juno med mamma och Sofie istället, som var rätt mysigt det med. Tyckte om filmen och förstår faktiskt inte att hon vågade vara gravid och sen lämna bort barnet. Om det hade varit jag skulle jag gjort aborten så fort som möjligt för att få det gjort. Är så inte redo för att gå runt med en gigantisk mage...

De har fortfarande inte avslöjat vilka som har vunnit årets webbtidning. 13 maj måste vi vänta till. Gah. Vill veta nu (Fnipp också)! Troligen vinner vi inte, eftersom inget nytt har lagts upp sen slutet av mars kanske. Erik skulle ha uppdaterat igår, men inte har han gjort det vad jag kan se.

image63

Fnipp, KZINEs maskot. Egentligen ser han lite annorlundare ut, men jag kunde inte hitta originalet så det fick bli den som Xin Xin från redaktionen har gjort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback