Glädje

Allt känns så underbart nu. Och jag menar verkligen det. Vädret, till exempel, är helt underbart. Så varmt och ja, jag börjar få färg. Var ute och sprang för ett tag sedan och jag tror minsann att jag har blivit en nyans mörkare. Mycket uppskattat.

Något annat som var roligt var Anies (grattis på 18-årsdagen) födelsedagsfest som var en maskerad! Roligt att se folk man känner utklädda till lite speciella saker. En tredje sak som jag är så glad över är att två av mina vänner har hittat varandra :). Micke och Mika har varit på g några månader nu och jag vet ju att Mika gillar Micke, men hade ingen aning vad han kände för henne. Och så fick jag ur honom att han tycker att hon är grym och att han gillar henne som fan. Man blir så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback