HUR BRA SOM HELST!

Ska snart springa iväg och fortsätta göra i ordning mig, men vill bara uttrycka min glädje från igår på Lilla journalistpriset. Det var så kul att ta emot priset och dessutom så vann Elises och Fredriks tidning Cumulus också!  Nu är vi alla från Ung Media vinnare :). Och så var Josefin, Amin och Jens där :). Massa godis fanns det ju också (jag = värsta godisgrisen...). Sen när jag kom hem sjönk jag ner i soffan och tittade på semifinalen av Eurovision (och jag som INTE tänkte se den...), jag var så himla trött efter allt spring. Men gårdagen var bra, fick MVG på mitt svenskaprov (förlåt Philip, svenskprov) och engelskapresentationen gick bra! Hoppas den här dagen blir lika bra.

Btw, måse uttrycka mig lite om att vi vann... KZINE ÄR SVERIGES BÄSTA WEBBTIDNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback