Ledig!

image66image67
Min Barbieklänning och en bild på mig och Elise. :)

Skrev just ett inlägg... Men det försvann. Så jag får skriva igen. Idag är jag i alla fall ledig, eftersom alla tvåor förutom vi på internationella sektion gör engelska b nationellt prov. Vi gjorde det i höstas nämligen. Men jag ska inte ut och göra något roligt, not really... Ska sitta inne och skriva klart historiauppsaten, men det borde gå bra - har redan skrivit en del. Historia har aldrig varit ett svårt ämne för mig, kanske för att jag tycker att det är intressant och ibland måste man ju veta sånt som har hänt i det förflutna för att förstå sådant som händer nu. Allt har ett samband liksom.

Men men, ska snart börja skriva historian snart, tänkte bara skriva av mig lite medan jag dricker mitt hallonvatten (som jag har gjort själv! fast det är inte så svårt... Bara att ha i frysta hallon i kallt vatten). Igår var jag på Elises skiva och jag var som sagt Barbie. Hittade en ännu bättre klänning, äkta Barbiekänsla eller hur! Skivan var i alla fall rolig med roligt folk och drinkar!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

du är fin på den där egobilden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback