Måndag - ny vecka & nya tag

Det är konstigt hur mycket olika saker kan påverka en. Att vissa händelser kan göra en starkare, medan andras effekt är tvärtom. Eller när man blir helt knäckt av något men bestämmer sig ändå för att försöka hitta den energi som finns kvar, och verkligen in ge upp. Men det är nog så att man påverkas av allt runt omkring en, och det är det som får en att fortsätta. Livet skulle inte endast kunna bestå av en felfri väg, det är lite som min mamma brukar säga: "Två steg fram och ett steg tillbaka".

Jag kommer aldrig ge upp. Inte ens nu när jag tycker att allt känns omotiverat. KZINE känns inget vidare kul längre, och det är ändå något som har hjälpt mig att hitta motivation till annat. Jag saknar den betydelse som det har gett mig, därför har jag kommit fram till en sak. Sorry Anlu och Jining, jag vet hur gärna ni vill ha posten - men jag tycker inte att röstingen var rättvis någonstans när ni hade sju fullmakter. En eller två är okej - men sju!? Jag vill ha en omröstning, Så det så.

Kommentarer
Postat av: anlu

lite sen efter det va typ 3 månader sen... men en polare visade mig ditt blogg så varför inte kommentera lite ;P



men anyway, måste bara få säga, du tror inte det finns en viss andledning till att de gav fullmakten till oss?



annars blir inte omröstning först än jag o jining 'motverkar förenings syfte' tyvärr



ett till annars, sitter ju du i styrelsen, vilket i verkligen ger dig lika mycket makt som jag o jining, din röst betyder lika mycket som vår. så varför inte kännas sig motiverad! :D det är ju bara titeln som skiljer, och att vi får mer skit o mer jobb o mer ansvar än dig... xO



jaja, ses på mötet sen :))



wow nu har jag kommenterat (+ läst en blogg) för första gången. du tog min bloggoskuld, grattis! ;)

2008-08-03 @ 01:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback