Obestämt

Jag är ledig idag, eller helt ledig är jag egentligen inte men det är så att vi har Shakespeare Day i skolan och vi brukar få se på pjäserna istället för att ha lektioner. Men idag har jag ändå ingen international relations eller italienska, så då tar jag ledigt istället! Sov ut till elva, behövde verkligen det. Men nu ser jag att det är väldigt finst väder ute, så man kanske ska ta en promenad? Fast jag glömde mina allergipiller mot pollen så då kanske min astma blir jobbig... Verkligen I-landsproblem. Ikväll tror jag att jag ska på Philips avslutningskonsert i Hedvig Eleonora kyrka på Östermalm, om jag inte kom skulle han bli arg eller vad han sa att han skulle bli. Haha. Får se om jag får med mig Elise dit. Tillbaka till dagens planer. Allt känns så obestämt som ett dilemma. Livet är nog ett dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback